(vyplní zákazník)
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ:
(a DIČ)
Zpáteční adresa pro zaslání zboží:
(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
Kontaktní osoba:
Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky:
Reklamované zboží:
Datum nákupu: Datum doručení:
(Datum vystavení faktury) (Datum převzetí na poště)
Číslo faktury:
Podrobný popis závady: *
Návrh způsobu řešení reklamace:
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak
ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení.
- Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument
prokazující koupi zboží. - Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.
Datum: ______ Podpis kupujícího: ___________________________
(vyplní prodávající)
Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření prodejce:
Datum: ______ Podpis prodejce: _____________________________